Instrumente pentru Agentie de Marketing Digital

Prea multe sarcini în prea puțin timp

Agențiile de marketing digital trebuie să se ocupe cu problema asta zilnic. Indiferent dacă este vorba de reglarea fină a campaniei de marketing prin e-mail a unui client, de creșterea nivelului de urmărire a rețelelor sociale ale altora sau de cercetarea datelor.

Apoi devine crucial să ai instrumente de marketing digital care să te ajute să atingi obiective, să faci față provocărilor și să economisești timp și bani.

Dar există un număr mare de instrumente pentru a alege; de unde știi care dintre ele va funcționa cel mai bine și care va furniza conform așteptărilor?

Această postare examinează instrumentele pe care agențiile de marketing digital le pot folosi și cum te pot ajuta să îți rezolvi provocările.

Citește mai departe.

  1. Instrument de planificare și gestionare a proiectelor

Instrumentele de gestionare a proiectelor te ajută să stabilești obiective clare pentru fiecare proiect, să colaborezi cu clienții, să atribui sarcini echipelor și să obții o vizualizare la 360 de grade a tuturor calendarelor tale.

Și în această categorie, Workamajig este o opțiune excelentă.

Oferă diverse funcții pentru agenții, inclusiv urmărirea oportunităților, urmărirea timpului, facturarea clienților, programarea resurselor, colaborarea clientului, raportarea etc.

  • Instrument creativ și de design

Agenția ta are nevoie de imagini creative și arătoase pentru a le include în postările sociale ale clienților tăi, conținutul blogului, infografice etc.

Un instrument la îndemână aici ar fi Crello, care câștigă prin desenele sale grafice impresionante și gratuite. Are mii de șabloane profesionale și un editor ușor de utilizat pentru a personaliza imaginile după bunul plac.

Instrumentul îți permite, de asemenea, să convertești fișiere rich media și videoclipuri în GIF-uri animate.

  • Instrument de marketing pentru rețelele sociale

Când conduci o agenție de marketing digital, trebuie să te ocupi de conturile de socializare ale mai multor clienți. De aceea, te ajută să ai instrumente sociale care pot face procesul de publicare și gestionare a mai multor conturi mai ușor.

Și care este cel mai bun instrument pentru managementul social sau automatizare?

Sendible.

Cu aceasta, poți pune capăt firelor de e-mail, foilor de calcul și instrumentelor confuze. Te ajută să îți organizezi toți clienții, astfel încât echipa ta să poată lucra mai inteligent, oferind în același timp rezultate de top clienților.

Dar ce alte caracteristici oferă agențiile Sendible?

  • O bibliotecă de conținut încorporată pentru a organiza conținutul clienților și a-l face ușor accesibil echipelor;
  • Integrări cu Google Drive, Canva și Dropbox;
  • Un calendar interactiv pentru a programa și reorganiza postările pentru fiecare client;
  • Colaborare perfectă cu clienții și membrii echipei;
  • Șabloane predefinite pentru a crea rapoarte ale clienților în câteva minute.
  • Instrument de marketing video

Domeniul marketingului video a devenit extrem de competitiv în timp, pe măsură ce mai multe mărci caută să folosească videoclipuri pentru campaniile lor de marketing.

Și din acest motiv, agenția ta trebuie să creeze videoclipuri de calitate care să îi facă pe clienți să iasă în evidență.

Dar care este cel mai bun instrument video pentru asta?

Hippo Video este unul dintre cele mai bune instrumente video pentru agențiile de marketing digital. Cu acesta, poți crea videoclipuri folosind camera web și captura de ecran sau le poți crea din imagini. Acest software de editare video îți permite, de asemenea, să trimiți videoclipuri ca pagini de destinație.

Cu toate acestea, instrumentele au propriile lor limitări. Cu excepția cazului în care instrumentul îți oferă un control complet asupra videoclipurilor tale, nu poți crea cele mai bune videoclipuri posibile.

De asemenea, având în vedere cererea ridicată de videoclipuri și insistența asupra calității din partea clienților, este înțelept să angajezi creatori video profesioniști sau agenții precum Americanoize în loc să folosești instrumente. În acest fel, poți produce conținut video stelar de calitate, care îi place clientului și generează conversii.

Dar de ce?

Sunt experți în producerea de videoclipuri uimitoare și convingătoare emoțional din orice gen. Prin urmare, vor putea crea videoclipuri personalizate pentru tine, care pot atrage instantaneu atenția publicului.

  • Instrument de comunicare pentru clienți

Este esențial să ții clienții informați cu privire la progresul campaniei comunicând cu aceștia, fie folosind întâlniri față în față, partajare de fișiere, colaborare, mesagerie etc.

Și care este cel mai bun instrument pentru asta?

Slack este unul dintre cele mai bune instrumente pentru agențiile de marketing digital în acest caz. Cu acesta, poți adăuga clienți la canalele partajate cu echipele respective pentru o colaborare ușoară, pentru a obține feedback instantaneu sau pentru a le trimite mesaje.

Slack îți permite, de asemenea, să apelezi clienții. Cu toate acestea, dacă trebuie să partajezi ecranul cu clienții sau să înregistrezi pentru referințe viitoare, utilizați Zoom sau Google Meet.

  • Instrument de marketing prin e-mail

Pentru marketingul prin e-mail, ai nevoie de o soluție software care funcționează ca un instrument excelent de creare a campaniei și care trebuie să te ajute să urmărești și e-mailurile. În acest fel, poți crea nu numai e-mailuri captivante, ci și urmări dacă destinatarii deschid e-mailuri, când le deschid și dacă acționează în legătură cu îndemnurile tale. (CTA).

Dar ce instrument de marketing prin e-mail poate oferi toate acestea?

Campaign Monitor este un astfel de instrument. Este unul dintre cele mai bune instrumente pentru marketingul digital atunci când dorești să gestionezi campaniile de e-mail pentru mai mulți clienți și să urmărești performanța.

Și cea mai bună parte?

Opțiunea lor de agenție oferă caracteristici, inclusiv:

  • Posibilitatea de a comuta între diferiții clienți, vizionând în același timp campaniile și facturarea acestora;
  • Personalizare ușoară a permisiunilor fiecărui client și integrare rapidă;
  • Trage și plasează generatorul de e-mail;
  • Testare, raportare și analiză A / B robuste.
  • Instrumente de creare și marketing de conținut

Fiecare agenție de marketing digital are nevoie, de asemenea, de instrumente pentru crearea de conținut, gestionarea anunțurilor sau urmărirea performanței. Acestea sunt instrumente care te ajută cu cercetarea, editarea, programarea, publicarea și analiza cuvintelor cheie.

Ei includ:

Google Keyword Planner și Keyword Tool: aceste instrumente te ajută să găsești cuvintele cheie potrivite pe care să le utilizezi în conținut și anunțuri. Poți vedea, de asemenea, concurența lor, volumul lor de căutare și costul pe clic.

AdEspresso: te ajută să gestionezi și să urmărești campaniile tale publicitare dintr-un singur tablou de bord.

Moz: un instrument de optimizare a motorului de căutare (SEO) care te ajută cu îmbunătățirea generală a SEO-ului site-ului tău web.

Google Analytics și Google Search Console: te ajută să înțelegi analiza site-ului web și valorile de performanță. De asemenea, te ajută să sortezi cuvintele cheie și să identifici oportunitățile de trafic.

Grammarly: te ajută să te asiguri că conținutul clientului este fără erori, atrăgător și lizibil.

Copyscape: să verificăm originalitatea conținutului pe care l-ai scris înainte de a-l publica.

BuzzSumo: te ajută să cureți conținutul, să urmărești mențiunile mărcii, să identifici influențatori de top și să monitorizezi performanța conținutului.

Semrush: analizează datele clienților și oferă recomandări privind marketingul de conținut, publicitatea, SEO și marketingul social media pentru a te ajuta să îmbunătățești vizibilitatea lor online.

  • Software de propunere

În lumea agențiilor există războaie ale concurenței. Și din acest motiv, ai nevoie de un instrument care îți permite să creezi propuneri profesionale care să îți definească în mod clar propunerea de valoare.

Și care este cel mai bun instrument pentru crearea de propuneri?

PandaDoc este un astfel de instrument care te poate ajuta să simplifici și să accelerezi ciclul de tranzacționare. Cu acesta, poți crea cu ușurință propuneri, citații și contracte. De asemenea, îți economisești timp cu semnăturile electronice și colectarea ușoară a plăților după ce un client îți semnează documentul.

Alege cele mai bune instrumente pentru agenția ta digitală

De la a te ajuta să creezi propuneri frumoase până la gestionarea campaniilor clienților tăi, aceste instrumente pentru marketing digital pot face ca agenția ta să iasă în evidență.

Îți pot economisi timp și bani, permițându-ți, de asemenea, să depășești așteptările clienților.

Ai nevoie de ajutor pentru a alege cele mai bune instrumente pentru agenția ta de marketing digital? Contactează-ne și poți primi sfaturi personalizate cu privire la instrumentele care se potrivesc cel mai bine mărcii tale.

Instrumente pentru Agentie de Marketing Digital

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *