Cele mai bune 7 strategii de marketing pentru rețelele sociale

  1. Postează conținut frecvent

Calitatea și consecvența sunt esențiale. Amintește-ți că publicul răspunde diferit în funcție de frecvența ta de postare.

Un studiu Hubspot a constatat că postarea o dată pe zi (sau maximum două pe zi) este suficientă pentru Facebook. De fapt, paginile de afaceri sub 10.000 de adepți au înregistrat o scădere de 50% a angajamentului pe postare dacă sunt postate de mai multe ori pe zi.

Clicuri lunare de postare pe Facebook

  • Creează conținut micro pentru fluxuri sociale

Utilizatorii tăi ar putea face orice în timp ce navighează pe rețelele sociale. Poate călătoresc sau fac mini-pauze în timpul lucrului sau pe un dispozitiv mobil pentru a distruge timpul.

Un lucru obișnuit pentru toate scenariile este că oamenii fac o mulțime de derulare pe social media. Deci, dacă dorești să găsești și să vinzi și produse câștigătoare, joacă-te cu conținut de dimensiuni mici pe care publicul îl poate înțelege.

De exemplu, dacă vinzi produse pentru păr și ai deja un blog scris pe „Cele mai bune produse pentru căderea părului sub 30 $”, reutilizează-l. Aceasta înseamnă divizarea acelei bucăți lungi de conținut în mai multe micro-conținuturi și valorificarea informațiilor de pe fluxurile tale de socializare.

  • Creează conținut de înaltă calitate

Tot ceea ce vezi online este conținut. Prin urmare, trebuie să creezi în mod regulat conținut de înaltă calitate, care să se deosebească de concurenții tăi.

Marketingul de conținut este o strategie de produs câștigătoare, care permite companiei tale să strălucească. Potrivit sondajului anual al cheltuielilor OCP realizat de Gartner, 53% dintre companii se ocupă de marketingul social și gestionează singuri marketingul de conținut.

De ce? Pentru că atunci când sporesc controlul asupra mesajelor de marcă, văd rentabilități reale ale investițiilor lor.

De exemplu, dacă vinzi pe Shopify, asigură-te că conținutul tău este atrăgător, ușor de înțeles, conține o mulțime de imagini și este mai ușor de optimizat.

  • Fă mai ușor accesul utilizatorilor la produsul tău.

Butoanele pentru rețelele sociale sunt o componentă cheie a creșterii „ratei de conversie” a unei mărci, care, la rândul său, poate crește traficul și crește vânzările online. Prin urmare, asigură-te că utilizatorii tăi pot localiza cu ușurință butonul de partajare pe rețelele sociale populare, cum ar fi Facebook, Twitter și Pinterest.

Uneori, îți recomandăm să îți personalizezi butoanele de partajare pentru a se potrivi cu estetica vizuală a mărcii tale. Da, s-ar putea să fie plăcut vizual. Dar dacă o parte imensă din publicul tău nu folosește suficient butoanele tale de partajare socială, ar putea merita să le revii la culorile implicite.

  • Distribuie conținut vizual

Un aspect critic al marketingului pe rețelele sociale este conținutul bazat pe text. Dar trebuie să începi să creezi și să distribui mult conținut vizual pe social media pentru a îți materializa strategia de produs câștigătoare.

Content Marketing Institute dezvăluie că 65% dintre marketerii B2B folosesc infografice pentru a crește vânzările. În mod similar, alte tipuri de elemente vizuale utilizate frecvent sunt:

  • Meme și gif-uri: imagini descrise cu unele mijloace de referință umoristică la cultura pop.
  • Videoclipuri și prezentări: utilizarea de seminarii web, videoclipuri animate sau înregistrate încorporate în conținut.
  • Diagramele și vizualizarea datelor: reprezentarea datelor brute sau a seturilor de date complexe.
  • Infografie: o combinație de date și design grafic.
  • Fotografii: fotografii de înaltă rezoluție din directoarele mărcii tale pentru a găsi și a vinde produse.
  • Creează conținut în diferite formate

Îți vei epuiza abonații sau adepții dacă continui să distribui postări de blog numai pe contul tău de socializare.

Motivul este simplu. Prea mult din toate este dăunător și este posibil ca nu toți adepții tăi să adore să citească bloguri.

Pentru a te conecta cu adevărat și a dezvolta o relație de durată cu fanii tăi sociali, trebuie să păstrezi lucrurile interesante și să creezi diferite formate de conținut.

Infografii, cărți electronice, studii de caz, podcast-uri, interviuri, videoclipuri, ghiduri, cercetări și date originale sunt câteva exemple pe care le poți încerca.

  • Folosește hashtag-uri cu sensibilitate și fii activ la cele potrivite

Hashtag-urile sunt o modalitate puternică de a extinde domeniul de activitate al companiei tale pe social media. Acestea facilitează participarea la discuții și evenimente, găsirea și vânzarea produselor prin postare folosind cele relevante.

O bună practică este tratarea hashtagurilor diferit pe diferite canale. De exemplu:

  • Un singur hashtag pe Twitter poate genera mai multe interacțiuni decât tweet-uri atunci când este plasat corespunzător.
  • Pentru Instagram, poți adăuga până la peste 10 hashtag-uri pentru o mai bună implicare într-o singură postare.
  • Postările de pe Facebook se descurcă mai bine fără hashtaguri.

Totuși, trucul pentru deturnarea unui hashtag nu este deloc deturnarea acestuia. Uneori, contribuția într-un mod pozitiv și normal la o discuție poate ajuta, de asemenea.

Concluzie

În general, nu există o cheie pentru strategia de produs câștigătoare pe social media. În afară de cele menționate mai sus, poți experimenta, de asemenea, marketingul influențatorilor, poți organiza concursuri, poți automatiza cuvânt cu cuvânt cu recenzii sociale sau chiar poți permite cumpărăturile pe Instagram pentru a te ajuta să găsești și să vinzi produse.

Ai nevoie de o notă creativă pentru a îți înțelege și a îți implica publicul în lumea în care trăiesc. Cu atât de multe mărci care utilizează marketingul social media pentru a-și lansa produsele, rupi convenția construind conexiuni reale cu publicul tău.

Mulțumesc pentru lectură. Dacă îți place această postare, te rugăm să o distribui pe social media.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *