5 sfaturi pentru integrarea strategiilor de marketing digital pe termen scurt și lung

Pe măsură ce citești aceste strategii de marketing pe termen scurt și pe termen lung, un lucru este crucial de reținut: niciunul dintre ele nu funcționează bine izolat. În schimb, toate trebuie să fie integrate pentru a rezulta în marketing optim. Din fericire, poți ajuta la realizarea acestui lucru prin aceste cinci sfaturi.

  1. Rămâi fidel obiectivelor tale de marketing

Acesta este simplu, dar important totuși. Începi întotdeauna o strategie de marketing cu obiectivele tale înainte de a intra în tactici. Înțelegerea exactă a ceea ce dorești să realizezi poate contribui la găsirea modalităților de realizare.

  • Optimizați pentru preferințele de public

Știți ce tipuri de canale îi place să frecventeze publicului tău și cum se comportă de obicei online? De exemplu, utilizarea dispozitivelor de blocare a anunțurilor crește semnificativ pentru utilizatorii de internet mai tineri, ceea ce face ca tacticile precum rețelele sociale sau anunțurile grafice să fie dificil de executat. Înțelegerea publicului tău, precum și a preferințelor acestuia, te poate ajuta să găsești strategiile pe termen scurt și pe termen lung care funcționează cel mai bine pentru tine.

  • Condu strategii pe termen scurt către eforturi pe termen lung

Iată o modalitate de a te gândi la împărțirea scurtă-lungă: una poate ajuta la accelerarea celeilalte. Pentru a oferi doar câteva exemple:

  • Rezultatele și informațiile din anunțurile tale afișate în căutare te pot ajuta să optimizezi mai bine strategia ta de cuvinte cheie SEO.
  • Anunțurile din rețelele sociale te pot ajuta să testezi tipurile de imagini la care răspunde publicul tău în fiecare rețea.
  • Poți utiliza anunțurile pentru a direcționa traficul către conținutul tău principal, maximizând eficacitatea și vizibilitatea acestuia.
  • Construiește-ți strategia având în vedere bugetul și expertiza

Intervalele bugetare necesare pentru tacticile de mai sus variază foarte mult. La fel și expertiza necesară pentru implementarea acestora. De fapt, atât bugetul, cât și expertiza ta separat te pot împiedica să optimizezi pe deplin pentru unul dintre ele. Pe măsură ce îți construiești strategia de marketing, asigură-te că știi exact ce buget ai la dispoziție și cum arată capacitățile tale.

  • Colaborează cu un partener de marketing digital de încredere

În cele din urmă, ajută să lucrezi cu cineva care nu înțelege doar tactica de mai sus, dar știe și cum să le integreze pentru rezultate maxime. Amintește-ți că întregul marketing digital este întotdeauna mai mare decât suma părților sale, iar rezultatele tind să fie exponențiale. Un partener de încredere te poate ajuta să îți construiești strategia cu un amestec echilibrat de strategii digitale pe termen lung și pe termen scurt.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *