Ce Funnel sa folosesc? Email Marketing

Prospectii tai se pot transforma in Clienti sau Esecuri.

Oamenii, prospectii, iau o anumită decizie sau acționează într-un anumit fel din 2 motive:

– Fie din dorința de a evita o durere, o neplacere, o problemă

– Fie din dorința de a-și satisface o plăcere, a-și atinge un scop

De la profesia pe care ti-ai ales-o, pana la modul cum te imbraci, sunt alegeri pe care le-ai făcut, fie ca să eviți o neplăcere, fie ca să îți satisfaci o plăcere…

Atunci când prospectii noștri ne refuză, este din cauză că dorințele, pe care își imaginează că și le-ar putea satisface cumparand serviciul/produsul nostru, nu sunt mai puternice, mai mari decât costurile implicate.

Ce ai putea să faci, este să îi entuziasmezi emoțional cu imagini despre beneficiile pe care le ar putea obține.

Nu uita: toate deciziile de cumpărare sunt bazate pe emoții.

După ce le-ai comunicat emotional beneficiile, pe care le pot obține cumparand serviciul/produsul tau, va trebui să îi ajuți să își justifice și la nivel logic că este o decizie bună … toți oamenii funcționeaza la fel.

Dar, mare atenție!!!

Ideea de a cumpara serviciul sau produsul tau, trebuie să fie a lor, nu a ta.

Dacă te folosești de scurtături, toate aceste lucruri se vor întoarce împotriva ta, când le va trece starea de entuziasm, starea emoțională, pe baza căreia au luat decizia.

Nu este usor. Unii prospecti se vor convinge într-o zi, două. Altora le va lua săptămâni, chiar luni. Abia apoi vor face achizitia.

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Prospectii - www.markagency.ro
Prospecti – www.markagency.ro

Majoritatea oamenilor sunt leneși.

Nu uita ca oamenii vor întotdeauna: mai bun, mai repede și mai ieftin. De fiecare dată când vei reuși să ambalezi sau să creezi un produs sau serviciu care să ofere rezultatul final pentru altcineva, cu siguranță vei vinde fără limite acel produs sau serviciu.

Cei mai mulți oameni preferă să învețe cum să facă un lucru, decât să îl facă efectiv.

Practic ei cumpără speranța rezultatului pe care l-ar putea obține, în loc să lucreze efectiv ca să obțină rezultatul.

Ei cumpără speranța. Ei trăiesc cu senzația că succesul este ceva din exteriorul lor și nu din interiorul lor.

Acum ai aflat multe despre cum funcționăm noi, ca și oameni … ce ne face să cumpărăm și ce ne face să răspundem unei oferte.

Daca vrei sa afli mai mult despre Prospectii tai citeste Cartea „Internet Marketing in 10 Pasi” sau poti sa urmaresti si alte webinarii. Vezi toate webinariile la care particip pe aceasta tema la pagina de Evenimente

…. va continua

(sursa: Carte – „Internet Marketing in 10 Pasi”www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *