SEO ca metoda de Marketing pe Internet

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO).

Optimizarea motoarelor de căutare – cunoscută și sub denumirea de SEO – este procesul de optimizare a website-urilor și a conținutului digital pentru a îmbunătăți clasamentul motoarelor de căutare, care, la rândul său, maximizează numărul de vizitatori la o anumită pagină web.

Cu alte cuvinte, să spunem că dorești ca website-ul tău de mobilier de birou să apară în partea de sus a rezultatelor căutării Google ori de câte ori cineva caută „mobilier de birou în Sibiu”. Ei bine, procesul pe care l-ai folosi pentru a face acest lucru este SEO.

Este demn de remarcat faptul că astăzi, când vorbim despre SEO, ne referim aproape exclusiv la Google (cu excepția cazului în care locuiești în China și utilizezi motorul de căutare Baidu).

De ce?

Pentru că Google este, fără îndoială, cel mai popular motor de căutare din lume – consumând 79,77% din cota de piață.

Deci, cum funcționează SEO?

Motoarele de căutare folosesc ceva numit „roboți cu crawler” pentru a accesa cu crawlere internetul și a construi un index al conținutului disponibil online.

Apoi, ori de câte ori cineva caută un cuvânt cheie, motorul de căutare va încerca să ofere cele mai utile și relevante rezultate.

Acum există două părți ale SEO: On-page și off-page.

Ce este SEO on-page?

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

SEO pe pagină este atunci când îți optimizezi website-ul sau conținutul pentru a te poziționa mai sus în motoarele de căutare pentru cuvinte cheie sau expresii direcționate.

Exemple de SEO on-page includ:

  • Creșterea vitezei website-ului;
  • Prezența unui design web receptiv, optimizat pentru mobil;
  • Includerea cuvintele tale cheie vizate;
  • Structurarea conținutului cu etichete de titlu;
  • Optimizarea pentru fragmentele prezentate de Google;
  • Utilizarea marcajului de date structurate;
  • Includerea de link-uri interne către alte pagini de pe website-ul tău;
  • Adăugarea de link-uri de ieșire către alte website-uri relevante.

Din acest motiv, SEO este strâns legat de marketingul de conținut – vom explora acest lucru mai jos.

Ce este SEO off-page?

SEO off-page este atunci când optimizezi website-ul sau conținutul pentru a apărea mai sus în rezultatele căutării prin metode în afara website-ului sau a conținutului tău.

Acestea includ semnale externe, cum ar fi prezența ta pe rețelele sociale și mențiunile mărcii.

Cu toate acestea, cea mai mare și cea mai influentă parte a SEO off-page este generarea de backlink-uri. Acesta este momentul în care alte site-uri web fac link către website-ul sau conținutul tău.

Raționamentul din spatele backlink-urilor este simplu.

Dacă o mulțime de website-uri se leagă de website-ul tău, atunci Google va presupune că ai conținut valoros și relevant.

Motoarele de căutare iau în considerare și autoritatea website-ului care conduc spre tine.

O modalitate excelentă de a genera backlink-uri de pe website-uri cu autorizate este de a produce conținut de înaltă calitate pe care alți oameni vor dori să îl partajeze.

Alternativ, poți crea conținut dedicat pentru un alt website – aceasta se numește „postare pentru oaspeți”.

SEO ca metoda de Marketing pe Internet SEO www.markagency.ro

SEO ca metoda de Marketing pe Internet

Daca vrei sa citesti mai multe Analize citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Citeste toate articolele pe aceasta tema la pagina de Analize

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *