Google AdWords www.markagency.ro

Urmarirea Conversiilor – Google AdWords

Intelegerea urmaririi conversiilor

Daca doresti sa identifici anunturile si cuvintele cheie cele mai eficiente, urmarirea conversiilor te poate ajuta. Acest instrument gratuit iti poate arata ce se intampla dupa ce un client face click pe anunturi. Fie ca a achizitionat produsul tau. Fie ca s-a inscris la buletinul informativ sau a completat un formular pentru a primi mai multe informatii. 

Prin urmarirea acestor actiuni, cunoscute sub numele de „conversii”, vei sti ce anunturi, cuvinte cheie si campanii sunt eficiente. In acest fel, vei putea investi mai inteligent in cele mai eficiente dintre acestea. Si, in cele din urma, vei spori rentabilitatea investitiei.

Exemplu

Ai un website dedicat magazinului tau de branzeturi, iar cand clientii isi trimit comenzile online. Li se va afisa pagina „Va multumim pentru achizitie!” .

Doresti sa afli care dintre cuvintele tale cheie, adica „branza cu mucegai” sau „branza de sarbatori”, genereaza mai multe achizitii. Ca atare, activeaza Urmarirea conversiilor. Mai intai, obtine de la AdWords un mic fragment de cod. Apoi insereaza fragmentul respectiv de cod in codul HTML al paginii „Va multumim pentru achizitie!”.

In curand, observi ca utilizatorii care fac click pe „Branza mucegaita” cumpara multa branza.  Intre timp, observi ca, desi exista cateva persoane care fac click pe „Branza de sarbatori”, niciuna dintre acestea nu efectueaza o achizitie. Ca atare, decizi sa nu mai investiti in „Branza de sarbatori” si sa utilizezi mai mult buget pentru „Branza mucegaita”, fapt ce va duce la mai multe achizitii si la o rentabilitate mai mare a investitiei.

Citeste mai departe pentru a afla mai multe despre conversii, despre motivele pentru care este recomandat sa utilizezi urmarirea conversiilor, despre modul in care functioneaza aceasta si despre modul in care protejam confidentialitatea si siguranta clientilor tai.

Descarca Acum Cartea – Cum fac Publicitate Platita  (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn & Youtube) vs Publicitate Gratuita

Conversie

O conversie este o actiune efectuata de un client pe website care are valoare pentru afacere. Aceasta poate fi o achizitie, o inscriere sau o vizionare a unei pagini esentiale.  Aceste actiuni poarta numele de conversii deoarece clickul unui client a atras (prin conversie) profit.

De ce este recomandat sa urmaresti conversiile

Urmarirea conversiilor este utila pentru afacere daca incerci sa efectuezi urmatoarele actiuni:

  • sa conectezi anunturile si cuvintele cheie la obiectivele afacerii: poate doresti ca utilizatorii sa acceseze mai mult o anumita pagina sau poate doresti mai multe achizitii (cine nu si-ar dori asa ceva?). Urmarirea conversiilor iti poate indica ce cuvinte cheie te ajuta sa atingeti acele obiective, creand o corespondenta intre acestea si actiuni;
  • sa sporesti rentabilitatea investitiei: nu toate cuvintele cheie sunt egale. Daca stii ce cuvinte cheie te ajuta cel mai mult sa iti dezvolti afacerea si care sunt cele care nu dau rezultate, poti investi intr-un mod mai inteligent in cele dintai si le poti evita complet pe celelalte.

Modul de functionare si activarea

Urmarirea conversiilor functioneaza prin adaugarea unui fragment de cod HTML pentru pagina ta (fara a o incetini, bineinteles). Mai precis, acest fragment este plasat in pagina care le apare clientilor dupa ce efectueaza o conversie, de exemplu, pagina „Va multumim” care apare dupa ce efectueaza o achizitie.

Descarca Acum Cartea – Cum fac Publicitate Platita  (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn & Youtube) vs Publicitate Gratuita

De fiecare data cand un client acceseaza aceasta pagina pornind de pe Google.ro sau de pe anumite websiteuri din Reteaua Google, acest cod plaseaza un modul cookie temporar pe computerul clientului, astfel incat sa se inregistreze o conversie.

Pentru a activa urmarirea conversiilor, va trebui sa generezi fragmentul de cod HTML in programul AdWords. Apoi, va trebui sa plasezi codul pe website.

Activarea Urmaririi conversiilor

Daca doresti sa afli care dintre cuvintele tale cheie genereaza cele mai multe clickuri si conversii (cum ar fi vanzarile), urmarirea conversiilor AdWords te poate ajuta.

Acest instrument gratuit AdWords, iti poate arata ce se intampla dupa ce un client face click pe anunt (daca a achizitionat produsul tau sau s-a inscris la buletinul informativ, de exemplu). Daca stii acest lucru, vei sti si care cuvinte cheie dau rezultate pentru afacerea ta, permitandu-ti sa investesti mai intelept, crescand rentabilitatea investitiei. Nu exista o limita a numarului de conversii pe care poti sa le urmaresti.

In functie de rezultatele obtinute, dupa analiza fiecarui cuvant cheie (in functie de afisari, clickuri, conversii, pret poti schimba, adauga sau inlatura anumite cuvinte cheie.

La fel poti face cu anunturile. Eu va recomand sa lucrati cu mai multe anunturi si in fiecare luna (cel putin) sa faci analiza acestora. Incearca tot timpul anunturi si cuvinte cheie noi. Incearca sa iti imbunatatesti conversiile si vanzarile pentru a iti maximiza profitul.

Atentie!

Mai multe informatii poti gasi pe www.google.ro (sectiunea AdWords avand si optiunea de limba romana) sau in cursul nostru de Google AdWords.

Datorita pietei acoperite de Google, metoda Pay Per Click oferita de Google AdWords, ar trebui sa fie prima dumneavoastra optiune in cazul in care doriti sa investiti bani in promovarea websiteului.”

Nu uita:      Daca nu esti pe Google – Nu existi!

Google AdWords www.markagency.ro

Urmarirea Conversiilor – Google AdWords

Daca vrei sa afli mai mult despre Internet Marketing citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Internet Marketing

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *