Link www.markagency.ro

Tipuri de Linkuri – Internet Marketing

IBL-urile sunt cele mai importante si sunt in afara controlului tau (la internal si external ai control complet). Deci trebuie sa le obtii prin 3 metode:

1. Schimb de Link-uri. – Ceri un link pe alt website, punand la randul tau link catre acel website pe paginile website-ului tau
2. Linkuri Platite – Cumperi un link pe alt website
3. Continut de calitate – Scriind continut de calitate, vei primii link-uri de pe alte website-uri. Acestea vor contribui la ridicarea paginilor cu continutul respectiv si implicit a intreg website-ului tau. Continutul de calitate poate sa se extinda viral, deci are potential nelimitat.

Sunt doua categorii de link-uri, link-uri reciproce (schimb de link-uri) si link-uri nereciproce (unidirectionale). Multi fac greseala sa obtina cat mai multe link-uri reciproce si foarte putine sau chiar deloc link-uri unidirectionale. Nu este o idee foarte buna atata timp cat poti fi chiar penalizat de motoarele de cautare pentru asta.

Toate motoarele de cautare dar mai ales Google (cel mai important in acest moment) apreciaza mai mult calitatea decat cantitatea. 

Link-urile reciproce

Este normal ca un website sa aiba multe link-uri reciproce atata timp cat au si multe link-uri unidirectionale.  Pentru a obtine aceste link-uri poate fi dificil si sa necesite foarte mult timp si in fond nu te poti baza doar pe acest tip de link-uri. Ai in vedere ca motoarele de cautare acorda o atentie mult mai mare link-urilor unidirectionale si concentreaza-te sa le obtii pe acestea.

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Link-urile unidirectionale

Unde este posibil, este mult mai avantajos sa obtii link-uri nereciproce. Unele persoane chiar incearca sa cumpere un link pe o pagina cu un Page Rank mare, deoarece este foarte dificil sa convingi un website sa includa link-ul tau fara sa aiba si ei un beneficiu.  In cazul Page Rank-ului, Google acorda o atentie mult mai mare acestor tipuri de link-uri. Conteaza foarte mult si calitatea link-urilor, de aceea este important sa ai multe link-uri unidirectionale de pe website-uri cu profil asemanator cu website-ul propriu. Una dintre cele mai bune metode pentru a obtine link-uri unidirectionale este sa postezi articole.

Link-urile reciproce: o strategie eficienta

O metoda eficienta pentru a creste vizibilitatea website-ului sunt link-urile reciproce. In momentul in care ai un website cu un continut foarte bun, alaturi de un produs performant, tot ce mai trebuie sa faci este sa te faci cunoscut.

Cresterea numarului de link-uri folosind link-uri reciproce iti va ajuta website-ul sa urce in rezultatele motoarelor de cautare. Cu toate ca acest tip de link-uri nu au o foarte mare contributie, ele pot oferi totusi rezultate.  Pe langa pozitionarea in motoarele de cautare vei beneficia si de trafic de pe website-ul partener.

Schimbul de link-uri nu este foarte dificil de realizat, dar are totusi secretele sale. Trebuie sa ai in vedere anumiti factori si lucruri pe care trebuie sa le eviti si sa te gandesti bine cu ce website-uri realizezi schimbul de link-uri.

Tipuri de Linkuri – Internet Marketing

In primul rand trebuie sa stii ce este un link reciproc. Un astfel de link este o intelegere intre doi administratori de website unde fiecare plaseaza pe pagina proprie un link catre partener. Este o situatie avantajoasa pentru ambele website-uri, pentru ca amandoi beneficiaza de avantajele acestui link si isi cresc popularitatea.

Aceasta strategie de marketing are nevoie de incredere reciproca. Poti sa faci schimbul de link-uri cu multe website-uri, dar nu ai timp sa le monitorizezi frecvent si atunci trebuie sa ai incredere ca partenerul va mentine link-ul tau pe pagina lui.

Nu trebuie sa privesti aceasta strategie ca o modalitate imediata de a obtine foarte mult trafic pentru ca nu este asa. Sunt multe website-uri care au mii de bannere si doar jumatate din acestea isi fac treaba. Incearca sa faci schimbul de link-uri cu website-uri din acelasi domeniu de activitate si cu un continut de calitate.

In concluzie, cu toate ca schimbul de link-uri este o strategie mai veche de marketing, in comparatie cu noile si puternicele link-uri unidirectionale, acestea iti pot aduce totusi rezultate satisfacatoare. Fi atent doar cu cine faci schimbul de link-uri.

Tipuri de Linkuri - Internet Marketing Link www.markagency.ro

Daca vrei sa afli mai mult despre Link-uri citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Linkuri

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *