Internet Marketing 3 www.markagency.ro

Tipuri de Internet Marketing

Internetul este peste tot.

Verificați acest lucru: Persoanele sub 34 de ani petrec aproximativ patru ore online în fiecare zi – numai pe dispozitive mobile.

Astăzi, internetul este folosit pentru aproape orice – comunicare, învățare, divertisment, cumpărături …

În plus, tot mai mulți oameni apar online în fiecare zi.

De fapt, în prezent există 4,33 miliarde de utilizatori de internet la nivel mondial – și acest număr crește în fiecare secundă.

Aceasta prezintă o oportunitate incredibilă.

Marketerii au mers întotdeauna oriunde s-ar putea conecta cu oamenii pentru a-și promova produsele și serviciile – iar internetul este un loc al dracului de bun pentru a face exact acest lucru.

Înainte, niciodată o singură persoană nu putea ajunge la atât de mulți oameni, în atât de multe moduri, instantaneu, cu atâta ușurință.

Încântat?

În acest articol, vei afla totul despre cele șapte tipuri de marketing pe internet, astfel încât să poți începe să le utilizezi pentru a obține succes în afaceri.

Tipuri de Internet Marketing

Ce este marketingul pe internet?

Marketingul pe internet (cunoscut și sub numele de marketing online, marketing digital, e-marketing sau marketing web) este un termen all-inclusive utilizat pentru a descrie activitățile de marketing desfășurate online. Din acest motiv, marketingul pe internet cuprinde o gamă largă de strategii și tactici, cum ar fi marketingul pe rețele sociale, marketingul de conținut, plata pe click și optimizarea motoarelor de căutare.

Cele 7 tipuri de marketing pe internet.

Există șapte tipuri principale de marketing pe internet:

  1. Marketing social media;
  2. Marketingul influențatorilor;
  3. Marketing afiliat;
  4. Marketing prin e-mail;
  5. Marketing de conținut;
  6. Optimizarea motoarelor de căutare (SEO);
  7. Publicitate cu plată.

Fiecare dintre aceste șapte tipuri de marketing pe internet cuprinde multe strategii și tactici diferite. În plus, aceste tipuri de marketing pe internet se completează reciproc și sunt adesea utilizate împreună.

Să explorăm diferitele tipuri de marketing pe internet pentru a înțelege cum funcționează individual și împreună.

Descarca Gratuit Cartea – Cum fac Afaceri pe Internet

Marketing social media.

Marketingul pe rețelele sociale este procesul de atragere a atenției și vânzărilor prin utilizarea platformelor de socializare precum Facebook, Instagram sau Twitter.

Acum, marketingul pe rețelele sociale poate fi împărțit în două tabere: organice (gratuite) sau plătite.

Marketing organic pe rețele sociale.

Marketingul organic pe rețelele sociale se concentrează pe construirea unei comunități și aprofundarea relațiilor cu consumatorii într-un efort de a induce interesul și loialitatea clienților.

Există nenumărate modalități de a face acest lucru – să aruncăm o privire la câteva.

În primul rând, îți poți poziționa marca ca o autoritate în nișa ta. O modalitate ușoară de a face acest lucru este de a atrage alte persoane și de a contribui cu informații valoroase la conversații.

O altă modalitate de a încuraja loialitatea este să demonstrezi în mod constant cât de mult îți prețuiești clienții și comunitatea.

Un alt aspect cheie al marketingului social media este valorificarea puterii relațiilor cu clienții.

Răspunsul imediat la întrebările clienților pe social media prezintă autenticitatea mărcii tale și va inspira alte persoane să aibă încredere în produsele sau serviciile tale.

Mai mult, marketingul pe rețelele sociale este strâns legat de marketingul prin conținut (pe care îl vom discuta în continuare).

Bine, dar ce zici de anunțurile de pe rețelele sociale?

Marketing social media plătit.

Există o mulțime de moduri de a utiliza marketingul social media cu plată pentru a îți promova afacerea și fiecare platformă are propria suită de opțiuni promoționale plătite.

Ia Facebook.

Poți plăti pentru a îți promova postările organice existente sau pentru a crea un anunț Facebook adaptat obiectivelor tale de marketing.

Majoritatea marketingului pe rețele sociale plătit este denumit și „pay-per-click” (pe care îl vom aborda mai detaliat mai jos).

Descarca Gratuit Cartea – Cum fac Afaceri pe Internet

Marketing de conținut.

Marketingul de conținut este procesul de creare, distribuire și promovare consecventă a materialelor online relevante într-un mod conceput strategic pentru a atrage, angaja și converti piața ta țintă în clienți.

Există nenumărate forme de conținut pe care firmele le folosesc pentru a face acest lucru, cum ar fi:

  • Postări pe blog;
  • Videoclipuri (care sunt adesea partajate pe platformele de socializare precum Facebook și YouTube);
  • Rapoarte și studii din industrie;
  • Infografii care rezumă rapoarte și studii;
  • Cărți electronice;
  • Podcast-uri;
  • Studii de caz;
  • E-mailuri;
  • Webinarii.

Acest articol pe care îl citești este marketing de conținut!

Marketingul de conținut funcționează îndeaproape cu multe alte tipuri de marketing pe internet – în special marketingul social media și SEO.

După cum am văzut mai sus, social media este unul dintre principalele canale utilizate pentru distribuirea și promovarea conținutului.

Acum, să aruncăm o privire mai atentă asupra legăturii dintre marketingul de conținut și SEO.

Conținutul optimizat pentru motoarele de căutare este una dintre cele mai bune modalități de a îți ridica marca în paginile cu rezultatele motorului de căutare (SERP).

Tipuri de Internet Marketing Marketing - www.markagency.ro

Tipuri de Internet Marketing

Daca vrei sa afli mai mult despre Afaceri pe Internet citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Afaceri pe Internet

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *