Link www.markagency.ro

Strategia de construire a linkurilor

Pentru a putea promova aceasta metoda ai nevoie de o strategie bine pusa la punct.

Sunt foarte multe promisiuni de urcare peste noapte pe listale motoarelor de cautare. NU cheltui banii pe prostii. NU incerca sa trisezi! NU te lua dupa cei care iti promit reusita peste noapte, asa ceva nu exista. Iar daca vei incerca sa trisezi NU uita ca motoarele de cautare de peste 10 ani isi dezvolta softurile. Pentru a identifica, penaliza si inlatura astfel de website-uri.

5 cai de construi link-uri catre website-ul tau

1.Directoarele gratuite – care ofera listare gratuita pe diferite domenii/categorii

Directoarele specifice activitatii desfasurate

Exista un director foarte popular si folositor numit Directory Critic (www.directorycritic.com) care este de fapt un director de directoare.

Folositi aceasta resursa pentru identifica directoarele specifice activitatii care o desfasori.

O alta metoda foarte usoara este cea de a cauta pe Google dupa un cuvant cheie. Al activitatii pe care o desfasurati adaugand la final cuvantul “director-y”.

Astfel daca doriti sa cautati directoare pentru activitatea de turism, introduceti in motorul Google cuvintele “travel director-y”.

Sfatul meu este sa va orientati spre directoare-le care se ocupa cu activitatea pe care o desfasori. Pentru ca creaza cele mai valoroase link-uri din punctul de vedere al motoare-lor de cautare pentru ca aveti acelasi continut.

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Daca un website doreste sa faca un link catre website-ul tau pentru ca constituie o resursa pentru vizitatorii acestuia atunci motorul de cautare va indexa acest link la valoarea maxima fiind considerat un “Link Natural”.

Pentru a induce motoarelor de cautare idea ca directorul s-a legat la website-ul tau iti recomand sa folosesti diferite fraze formate din cuvinte cheie pentru “titlu” si “descriere”. Daca folosesti aceleasi fraze motorul de cautare va trage concluzia ca tu te-ai inscris pe director si te va indexa cu o valoare mai scazuta.

Sunt 3 metode de analiza a listarii intr-un director

  • Verificare manuala – verifica paginile website-ului si mai ales continutul acestuia, vezi daca doresti sa te “legi” de acest website
  • Google Page Rank – asa cum am aratat in Pasul 2, este o metoda prin care iti cuantifica fiecare pagina acordand calificativ de la 0 la 10, 10 fiind cel mai mare.  Totusi tine minte, Page Rank-ul se updateaza la fiecare 3 luni, deci nu astepta minuni peste noapte.
  • Alexa Rank – asa cum am aratat in Pasul 2 , este o metoda prin care cuantificam website-ul din punct de vedere a popularitatii.
Strategia de construire a linkurilor Link www.markagency.ro

Strategia de construire a linkurilor

Daca vrei sa afli mai mult despre Link-uri citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Linkuri

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *