Internet Marketing 3 www.markagency.ro

Marketing – Istorie si Viitor – 2020 (2) – Continuare

Cresterea tehnologiei mobile inseamna ca acum consumatorii se asteapta la informatii specifice, la cerere. Iar acest lucru a diminuat rolul constientizarii marcii in calatoria de achizitie / conversie a consumatorului. 83% din cautari sunt acum fara brand, asta inseamna ca oamenii cauta ce isi doresc dupa alte criterii decat brandul. O persoana poate cauta “cel mai bun telefon mobil” sau “restaurant pentru pizza langa mine”. Iar rezultatele vor iesi pe baza unor recenzii sau bazate pe locatia persoanei. 

Aceasta noua dinamica prezinta provocari pentru marketing, dar marcheaza si inceputul unei noi epoci interesante pentru marketing-ul de intentie. Provocarea pentru marketeri este acum pierderea controlului. Consumatorii gasesc afaceri pe platforme precum GBM si Yelp. Ceea ce inseamna ca marketerii de marca nu mai controleaza in mod direct continutul asociat activitatii lor. In schimb, trebuie sa-si gestioneze in mod holistic prezenta brand-ului pe mai multe platforme daca doresc sa achizitioneze si sa converteasca noi clienti.

Pe de alta parte, marketerii de brand nu au avut acces la astfel de semnale exacte de intentie de cumparare. Un cumparator care cauta pantofi de sport pentru alergat pe un calculator ar putea face doar cercetari comparative. In schimb, o cautare geografica a pantofilor de sport pe o aplicatie de harta mobila transmite un semnal puternic de intentie de cumparare, asadar, o oportunitate mai buna pentru comerciantul cu intentia de cumparare mai inteligenta. 

Descarca Acum Cartea – Cum fac Publicitate Platita  (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn & Youtube) vs Publicitate Gratuita

Brand-urile trebuie sa inceapa sa se gandeasca la prezenta lor digitala pe profile din diferite parti, cum ar fi website-urile, paginile de socializare sau campaniile publicitare platite. Aceste platforme reprezinta atat punctul de descoperire a consumatorului, cat si o intentie de cumparare puternica. Marketing-ul intentional nu mai este o nisa, ci intreaga calatorie digitala a client-ului. 

Ca si clientii pe care vor sa ii aiba, si afaceri-le incearca sa aiba cat mai mult acces la informatii. Brand-urile si afaceri-le care infloresc in noua realitate sunt cele care pot sa se optimizeze pentru intentiile de cumparare a consumatorului, asingurandu-se ca sunt gasite si alese de oamenii care sunt gata sa cumpere.

E posibil pentru afaceri sa capteze intentia de promovare fara a cheltui sume masive de bani pe reclame si design la website. De exemplu, inteligenta artificiala se poate ocupa de lucrurile neimportante. In noua era a reclamelor, castigatorii sunt firmele care dau mesajul potrivit persoanei potrivite in momentul potrivit. In felul acesta, unele lucruri despre marketing nu se schimba niciodata.

Marketing - Istorie si Viitor - 2020 (2) Internet-Marketing-4-www.markagency.ro_

Marketing – Istorie si Viitor – 2020 (2)

Daca vrei sa afli mai mult despre Internet Marketing citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Internet Marketing

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *