Marketing - www.markagency.ro

3 idei de Internet Marketing pentru E-Comert

Pandemia a accelerate cresterea pentru vanzarile E-Comert. Din ce in ce mai multi consumatori cumpara din comfortul caselor lor cat asteapta relansarea economiei.

Pentru a ajuta afacerile sa isi imbunateasca vanzarile online, am venit cu 3 idei despre Internet Marketing:

  1. Foloseste Google Shopping Ads

Reclamele Google Shopping sunt reclame care prezinta in detaliu produsul, aratand imagini, pretul, si numele vanzatorului. Sunt create pe baza informatiilor pe care tu le furnizezi. Reclamele vor fi afisate in specificul cautarilor tale. Google Shopping Ads sunt activate si sunt aratate in cautarile Google in legatură cu relevanaa lor prin nume, descriere, si continutul paginii. De exemplu, pentru papucii Adisas, sunt aratate prosusele relavante pentru cuvinte cheie „Adidas” și „papuci” care sunt incluse in numele produsului si descrierea acestuia. Este o metoda eficienta de a aduce trafic si vanzari pentru vanzatori, deoarece aceste reclame sunt facute sa caute cumparatori care vor un produs sau serviciu specific.

2. Foloseste Listele de Remarketing pentru Search Ads (RSLA). Este o modalitate care te lasa sa iti personalizezi campania de Search Ads pentru oamenii care au vizitat website-ul tau inainte si te ajuta sa direstionezi viitoarele reclame pentru acesti vizitatori cand cauta pe Google sau alte website-uri partenere. Poti folosi RSLA pentru a aduce fosti vizitatori pe website-ul tau. Acestia deja te cunosc, iti cunoasc produsele si serviciile , deci vor face achizitii mai usor.

De exemplu daca esti un vanzator de aparatura pentru camping care vinde corturi si racitoare, poti sa folosesti RSLA pentru a atrage clienti pentru cuvintele cheie “cort” si “racitor” pentru a aduce fosti vizitatori care cauta aceste produse. 

Descarca Acum Cartea – Cum fac E-Comert – Vanzari, Livrari si Plati Online

3. Foloseste Text Analytics pentru SEO

Text Analytics se refera la folosirea unui software care analizeaza textul pentru comentarile de pe Instagram sau pentru reviewrile lasate pe Google. Acest lucru te ajuta sa intelegi preferintele utilizatorului opinia lor despre un produs anume.

Poti sa folosesti analiza de text pentru a gasi subiecte de care client-ul este interesat sau cuvinte cheie folosite pentru aceste discutii. Odata ce ai aceaste date text, poti include continut relevant pe website-ul tau pentru a pune intr-o lista toate cautarile pe care potentialul tau client le foloseste. 

Desi schimbarile noi in Internet Marketing pot crea provocari pentru vanzatori, tot ele pot aparea ca si noi oportunitati. Clienti-i se documenteaza din ce in ce mai mult, si le este si mai comod sa comande de acasa. E-Comert-ul este in plina dezvoltare.

Ca vanzator, te poti adapta acestui comportament de shopping folosind Google      

Google Shopping Ads, Listele de Remarketing pentru Search Ads (RSLA), Text Analytics, iti pot aduce trafic de calitate si cumparatori catre website-ul tau si iti vor imbunatati vanzarile online.

5 idei de Internet Marketing pentru E-Comert 3 ponturi pentru a iti extinde vanzarile si in online

3 idei de Internet Marketing pentru E-Comert

Daca vrei sa afli mai mult despre Internet Marketing citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Internet Marketing

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *