Publicitate - www.markagency.ro

Social Media – Diversifica-ti strategia de promovare in Social Media

In ultimul timp s-a creat o lista cu peste 750 de companii care boicoteaza Facebook-ul pentru a sustine campania StopHateforProfit. Iata cateva din cele mai mari: Ben & Jerrys, Unilever, Ford, Adidas si Coca-Cola: lista

Cateva dintre aceste companii boicoteaza in luna Iulie, altele din doua parte a anului. 

In aceasta perioada a aparut o noua problema la suprafata: majoritate companiilor se bazeaze pe Facebook si Instagram pentru advertising

Cateva studii ne-au aratat ca, Facebook constituie 83% din tot advertising-ul facut pe Social Media

Conform eMarketer Facebook + Instagram au generat 67 miliarde de dolari din venituri publicitare in 2019. Pe locul doi, in America a fost Twitter cu doar 3 miliarde. 

Companiile sunt atat de implicate in a face reclame pe Facebook si Instagram, incat nici nu se mai gandesc la alte optiuni, dar este timpul sa vedem o schimbare si in mod proactiv sa diversificam canalele noastre de advertising

De ce am face asta?

Pentru ca, daca acest boicot continua si creste, Facebook ar putea sa fie afectat si sa inceapa sa piarda venituri. Ce ar trebui sa faci?

Majoritatea marketeri-lor digitali isi diversifica nu doar cheltuielile generale digitale, dar si cheltuielile publicitare in Social Media

Asta inseamna sa folosesti si alte canale de Social Media, precum:

LinkedIn (scump, dar este un canal foarte bune pentru B2B- Busines To Business)

Youtube (o platforma mare world-wide de video-share)

TikTok (luand in considerare, cat de rapid creste numarul de utilizatori, trebuie macar sa experimentam cu aceasta aplicatie)

Twitter ( a vazut o renastere in timpul COVID-ului si a fost folosit ca un canal unde lumea raporteaza experientele lor, probabil acum este timpul sa intram din nou pe Twitter

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Reddit (extinderea optiunilor de publicitate in 2020)

Pinterest (una dintre cele mai putin utilizate platforme, in special din perspectiva advertising-ului)

Alta optiune este sa iei niste bani din add-urile de pe Facebook si Instagram si sa ii redirectionezi in cautare platita (paid search). Aceasta tactica poate functiona pentru ca numerele de cautare pentru Google sunt in crestere.

Deci, cum ai sa iti diversifici strategie ta de Social Media?

Social Media - Diversifica-ti strategia de promovare Facebook. Reclame pe Facebook in criza www.markagency.ro

Nu uita de ce este importanta Social Media:

  1. Trebuie sa iesi in evidenta; utilizatorii de Facebook distribuie in fiecare minut 2.460.000 de postari. Ceea ce inseamna ca trebuie sa te faci remarcat.
  2. Tine minte ca oamenilor le plac oamenii care le seamana. Trebuie sa ajungi la toti cei care s-ar putea sa te placa.
  3. Distribuirile iti vor influienta website-ul din punct de vedere SEO – va creste importanta share-urilor in viitor, in algoritmul Google.

Social Media – Diversifica-ti strategia de promovare

Daca vrei sa citesti mai multe despre Social Media citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Citeste Gratuit toate articolele pe aceasta tema la pagina de Social Media

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *