Facebook. Reclame pe Facebook in criza www.markagency.ro

Facebook – Social Media – 2019-2020

Daca Facebook – www.facebook.com – ar fi o tara, ar fi Prima ca marime pe Pamant. Pe 18 mai 2012 la debutul in  tranzactionarea pe Wall Street pe bursa Nasdaq,oficial, Facebook valora 104 miliarde de dolari.

Facebook in statistici:

Numarul Utilizatorilor Activi Lunari de pe Facebook: 2014 – 1,189, 2015 – 1,350 crestere 14%, 2016 – 1,549 crestere 14%, 2017 – 1,788 crestere 16%, 2018 – 2,072 crestere 16%, 2019 – 2,271 crestere 9.6%)

Numarul Utilizatorilor Activi Lunari de pe Facebook, a crescut in ultimele 12 luni cu aproape 10%. Cresterea pe ultimii 5 ani este impresionanta deasemenea.[1]


[1] www.wearesocial.com

Romania pe Facebook

Facebook - Social Media

(Audienta Facebook in Romania: Numarul persoanelor la care Facebook raporteaza ca ar putea ajunge reclamele platite de pe Facebook – 10 milioane, Numarul adultilor (peste 13 ani) la care pot ajunge reclamele de pe Facebook – 58%, Cresterea Trimestriala a Reclamelor pe Facebook – 0%, Procentul Audientei Feminine pe Facebook – 50%, Procentul Audientei Masculine pe Facebook – 50%)[1]

Ce fac Romanii pe Facebook?

Facebook - Social Media

(Frecventa Activitatilor pe Facebook in Romania: LIKEuri pentru Pagini Facebook – 1. Femei 2, Barbati 1, LIKEuri pentru Postari in ultimele 30 zile – 16: Femei 19, Barbati 14. Comentarii in ultimele 30 zile – 7: Femei 11, Barbati 4. Distribuiri a Postarilor in ultimele 30 zile – 2: Femei 2, Barbati 1. CLICKuri pe reclame pe Facebook in ultimele 30 zile – 17: Femei 21, Barbati 13)[1]

In Romania Femeile sunt de ~ 2 ori mai active si implicate pe Facebook decat Barbatii.

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Ce posteaza si cum mint romanii pe Facebook

Romanii fac tot posibilul sa para mai frumosi si mai destepti atunci cand folosesc retelele de socializare. Exista diferente vizibile intre profilul romanilor din social media si cum sunt ei in realitate, potrivit studiului Intel “UltraYou”. Utilizatorii paginilor precum Facebook au un “eu” virtual imbunatatit, pentru a-si impresiona prietenii din lista.

Iata ce ii determina pe utilizatori sa distribuie materialele altor website-uri.

  • Pentru a imbogati sau a amuza vietile altora. – 94% dintre persoanele care au distribuit un link s-au gandit la ce efect va avea acesta asupra cunoscutilor lor.
  • Pentru a-si defini personalitatea. – 68% au distribuit continut pentru a-si defini personaliatea si imagine in mediul online.
  • Pentru a crea conexiuni. – 73% dintre cei care au distribuit un material au facut-o pentru a intra in contact cu alte persoane similare lor.
  • Pentru a-si crea ideea unui scop. – 69% dintre utilizatori au distribuit un material pentru a incerca sa aiba impact asupra altora.
  • Pentru a ajuta o cauza sau un brand. – 84% dintre utilizatori au distribuit un mesaj, o imagine sau un produs in care cred, sau cu care se identifica.

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Facebook – Social Media

Daca vrei sa citesti mai multe despre Social Media citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi” sau poti sa urmaresti si alte webinarii. Vezi toate webinariile la care particip pe aceasta tema la pagina de Social Media

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *