3 ponturi pentru a iti extinde vanzarile si in online

E-Comert – Analiza pe cei 4 Monstri: Amazon, Google, Facebook, Instagram 2020

Modul in care consumatorii isi fac cumparaturile pe internet evolueaza. La inceput am fost inspirati de reclane, am cautat produse pe Google, am comparat preturile in marketplaceuri , am cumparat de pe websiteurile prodicatorilor care se promovau pe Social Media.

Linia de demarcare dintre marketing si comert a devenit din ce in ce mai subtire.

Canalele traditionale de marketing, Facebook si Instagram au inceput sa isi invita utilizatorii sa cumpere si sa vanda direct pe aplicatii. Odata, cea mai influenta platforma de advertising, Google si-a crescut capacitateade vanzare prin Google Shopping, in timp ce Amazon, cel mai mare website de vanzari, investeste din ce in ce mai mult in sistemul de servicii de advertising.

Castigatorii din aceasta noua lume digitala sunt cei 4: Amazon, Google Shopping, Facebook si Instagram.

In general, Amazon este cel mai bun loc de plecare pentru consumatorii care stiu exact ce produs cauta.

Google Shopping este bun pentru cei care cauta un anumit tip de produs sau categorie de produse.

Utilizatorii din Social Media – Facebook si Instagram, de obicei nu cauta un anumit produs, sau nici nu vor sa cumpere, dar marketingul creativ ii motiveaza sa cumpere.

Amazon

  • 65% dintre cautarile de produse de pe internt incep pe Amazon
  • Amazon gazduieste acum peste 350 milioane de produse

Google Shopping

  • Functioneaza ca o platforma de marketing, care directioneaza consumatorii catre websiteurile producatorilor & vanzatorilor, unde se face achizitia si plata.
  • Potentialii cumparatori pot compara produse ale diversilor producatori & vanzatori.

Facebook

  • Facebook le permite vanzatorilor sa contacteze potentialii clienti cu ajutorul pastarilor, comentariilor si in Messenger.
  • Vanzatorii trebuie sa isi maximizeze crearea unei identitati de brand, pe pagina proprie de facebook prin video, interviuri si competitii

Instagram

  • In ultimii ani, Intagram a evoluat de la o platforma de foto-sharing, la un loc unde utulizatorii pot descoperi noi branduri, produse si serviciicu ajutorul Incluencerilor.
  • Aproape 90% dintre utilizatori unrmaresc cel putin un brand.

Vanzatorii & Producatorii trebuie sa inteleaga foarte bine preferintele consumatorilor in eforturilor lor de marketing petru a ii transforma in clienti.

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

E-Comert - Analiza pe cei 4 Monstri 2020 www.markagency.ro
Digital Marketing www.markagency.ro

E-Comert – Analiza pe cei 4 Monstri 2020 – Va continua

Daca vrei sa afli mai mult despre E-Comert citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi” sau poti sa urmaresti si alte webinarii. Citeste toate articolele pe tema E-Comert

…. va continua

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi”www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *