COVID vs E-Comert. Virusul a influentat diferit pietele internationale.
ChannelAdvisor a prezentat informatii interesante despre piata din SUA:
Pandemia a afectat principalele Marketplace-uri din SUA. Toate au crescut, dar datorita lipsei unor produse de pe platforma Amazon, s-a dezvoltat cel mai puternic Walmart. Aceasta pentru ca are si magazine fizice, care au ramas deschise. Puteai sa comanzi online si sa ridici produsele din magazin.

Au fost identificate 5 Faze ale Crizei:
- Faza de pregatire
- Faza socului
- Faza muncii/educatiei de acasa
- Faza produselor necesare unei sederi mai indelungate
- Faza stimusului

In Faza 1 oamenii s-au pregatit cu Sapun pentru Maini, Medicamente pentru Raceala si Gripa, Vitamine si Suplimente si Produse de Curatat.

In Faza 2 oamenii s-au imbulzit sa isi cumpere mancare dar si un lucru foarte interesant – hartie igienica. Sociologii inca nu au un raspuns pentru cererea foarte mare pentru acest produs.

In Faza 3, oamenii au achizitionat produse necesare muncii sau studiului de acasa: Calculatoare, Imprimante, Laptopuri si Mobilier pentru Birou.

In Faza 4 oamenii au inceput sa achizitioneze produse pentru o sedere mai lunga in casa: Papuci de casa, Echipamente de tuns, Sport si Jucarii pentru copii.

In Faza 5, dupa ce au primit ajutorul de la statul american, oamenii au cumparat in prima etapa Tablete, Parfumuri si Tigai pentru Gatit.

In a doua etapa au cumparat: Telefoane, Haine, Bijuterii, Echipamente de business, Echipamente pentru Sport, Auto si Electronice

COVID-ul a scazut cheltuielile cu Marketingul pe Internet intre 8.7% si 14.8% fata de anul 2019

Thank to ChannelAdvisor for these info.
Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet
Avand in vedere aceste informatii recomandam pentru companiile care activeaza pe piata din SUA:
- Sa expluateze la maxim locurile lasate libere de competitia care s-a retras de pe pietele online
- Sa se pregateasca pentru dublarea sumei investite pentru un client (expertii preconizeaza cresterea de la 15$ la 30$)
- Sa reduca cheltuielile doar cu reclamele care nu au un ROI (return of investment) pozitiv
- Nu nu uite ca aceasta pandemie va trece la un moment dat. Se se pregateasca pentru acest moment.
- Comportamentul clientilor s-a schimbat, iar unele modificari vor ramane permanente.
- Covidul a accelerat digitalizarea serviciilor
- Brandurile isi vor accelera strategiile de marketing online.
Daca vrei sa afli mai mult despre COVID vs E-Comert in SUA citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi” sau poti sa urmaresti si alte webinarii. Vezi toate webinariile la care particip pe aceasta tema la pagina de Evenimente
…. va continua
(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro)