Plan Email Marketing - Autorespondere www.markagency.ro

Personalizeaza formularul de pop-up

Clientii nostri ne intreaba cum sa gestioneze formularele de pop-up pentru a strange mai multe adrese de email. Iata ce sugeram noi:

Formularele pop-up de înscriere au avut în general o reputație proastă. Asta deoarece au fost utilizate în mod greșit în primele zile ale internetului. Și din motive întemeiate. Cine vrea să aibă pop-up-uri forțate imediat ce ajung pe o pagină web? Multe formulare pop-up au fost, de asemenea, dificil de închis și adesea au ascuns conținutul principal al unei pagini.

Astăzi, însă, ferestrele pop-up optin sunt instrumente sofisticate și esențiale pentru orice afacere cu un website. Dacă nu utilizezi un formular pop-up sau un instrument pop-up de înscriere, pierzi un număr semnificativ de clienți. Marketerii știu că 70% dintre persoanele care părăsesc website-ul tău nu se vor mai întoarce niciodată. Un formular pop-up de înscriere va reduce numărul respectiv, oferind oamenilor un motiv să lase un e-mail.

Dacă utilizezi deja formulare pop-up, îți poți spori ratele de conversie existente personalizându-ți ferestrele de tip opt-in. În această postare, vom enumera câteva idei de personalizare care va atrage cu siguranță atenția utilizatorilor.

Adresează-te vizitatorilor website-ului cu prenumele lor

Poți să îți personalizezi formularul de înscriere în astfel când membrul publicului tău face deja parte din lista ta de e-mailuri. Când un client sau un abonat existent îți vizitează website-ul web, acesta va fi atras de conținutul tău pop-up. Acest lucru deoarece își va vedea numele menționat pe acesta.

Adăugarea unui nume de utilizator personalizează pop-up-ul de înscriere, îi face să acorde atenție vânzării tale sau altor conținuturi de marketing și, de asemenea, îi face pe utilizatori să se simtă speciali.

Acest grad de personalizare arată că afacerea ta este profesională și depășește efortul suplimentar pentru a menține clienții fericiți. În general, personalizarea popup-ului tău cu numele publicului tău creează încredere și lasă o impresie pozitivă.

Creează un popup bazat pe locație

Un alt mod prin care poți atrage atenția vizitatorului website-ului tău este să introduci zona generală sau locația lor în formularul pop-up. Oamenii tind să prefere afacerile care se află în locația lor. Dacă este necesar, aceștia pot verifica ei înșiși existența unui brand și pot chiar să livreze mai repede de la companiile din apropiere.

Poți crea un popup care oferă automat o ofertă pentru persoanele aflate în propria locație. Acest lucru creează un grad ridicat de personalizare și îl face pe client să se simtă special sau norocos.

Un alt motiv pentru a utiliza un pop-up este să redirecționezi utilizatorii către website-ul potrivit pentru țara lor. Dacă marca ta are un website global și website-uri specifice fiecărei țări, atunci este important să te asiguri că clienții primesc informații de pe website-ul local în regiunea lor. Acesta este un alt mod de a îți personaliza ferestrele pop-up de înscriere și de a ajuta vizitatorii website-ului să obțină informațiile corecte.

Oferă reduceri sau produse complementare

Trimiterea unei reduceri sau a unei oferte speciale în timp ce un utilizator se află pe pagina produsului tău este o modalitate inteligentă de a stimula vizitatorii să cumpere de la tine.

Utilizează un plugin de formular de înscriere cu funcții de intenție de ieșire pentru a detecta când un utilizator este pe cale să părăsească pagina ta sau să schimbe fereastra. Așa cum sunt pe cale să facă acest lucru, pop-up-ul tău de înscriere poate afișa foarte mult sau poate menționa un avantaj suplimentar dacă cumpără acum. De asemenea, poți sugera articole complementare pentru produsele pe care le urmăresc.

Vei vedea o îmbunătățire a ratelor de conversie sau, cel puțin, creează lista de e-mailuri utilizând această tehnică.

Ofertă de vânzare personalizată pentru vizitatorii website-ului

Creează upgrade-uri de conținut

Un alt mod de a-ți personaliza formularele pop-up și de a le face relevante pentru pagina pe care o citește un vizualizator este să creezi un upgrade de conținut. O actualizare a conținutului se adaugă la conținutul postării de blog sau al paginii web pe care un cititor îl vizualizează în prezent, oferindu-i cititorului acces la conținut gratuit. Cititorul tău trebuie pur și simplu să introducă adresa de e-mail pentru a descărca conținutul gratuit sau îl va primi în căsuțele de e-mail.

Un pop-up este deja un mod puternic de a crește conversiile pe website-ul tău. Dar când efectuezi o actualizare a conținutului, vei obține mai multe înscrieri din cauza relevanței pop-up-ului tău pentru cititori.

Utilizează comportamentul de cumpărare

Comportamentele de cumpărare ale clienților tăi sunt, de asemenea, puncte de date utile pe care le poți utiliza pentru a personaliza formularele pop-up optin. Cu ajutorul integrărilor CRM, ferestrele tale de tip pop-up îți pot oferi sugestii despre produse conexe, upgrade-uri, articole gratuite și multe altele.

Acesta este un mod excelent de a-ți educa clienții despre produsele și serviciile pe care le ai. Și, de asemenea, te ajută să îți vinzi produsele încrucișat.

Cum să creezi ferestre pop-up de înscriere personalizate

Am analizat câteva moduri în care îți poți personaliza ferestrele pop-up. Cu toate acestea, opțiunile tale nu sunt limitate la cele enumerate aici.

Descarca Acum Cartea – Cum fac o Palnie de Vanzari. Autorespondere. Email Marketing

Concluzie

Din conținutul prezentat în postări, este evident că va trebui să îți personalizezi formularele pop-up optin pentru diferite tipuri de segmente de public. Pentru membrii publicului care constau din clienți existenți sau abonați prin e-mail, poți personaliza ferestrele pop-up de înscriere prin adăugarea de nume, comportamentul de cumpărare anterior și alte detalii. Dacă vizitatorii website-ului tău sunt acolo pentru prima dată, va trebui să utilizezi alte metode de personalizare.

Deci, ferestrele pop-up de înscriere pot face următoarele pentru website-ul tău: obții clienți potențiali de la noi vizitatori pe website-ul tău. Și reangajezi clienții care nu au mai cumpărat de la tine de ceva vreme. Cu o personalizare sporită prin metodele menționate aici, ar trebui să vezi ratele de conversie crescând.

Sper ca ai inteles importanta acestui demers si modalitatile de a o face . Deci …

Personalizeaza formularul de pop-up

Personalizeaza formularul de pop-up Comunitate-2-www.MARKAGENCY.ro_

Personalizeaza formularul de pop-up

Daca vrei sa afli mai mult despre Email Marketing – Sondaje citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Email Marketing

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *