Ce Funnel sa folosesc? Email Marketing

Cum determini vizitatorii sa revina pe website?

Pot fi milioane de motive pentru care vizitatorii sa revina pe website, dar sa nu se transforme in conversii.  Am realizat o lista de 12 elemente prin care poti optimiza websiteul si sa determini utilizatorii sa revina.

  • Continut de calitate  

Stim cu totii cat de important este continutul de calitate.

Nu am realizat un website doar pentru a-l umple cu nenumarate linkuri catre articole preferate, ci sa contribuim cu informatii utile. Posteaza pe website articole si informatii recente si de calitate si utilizatorii se vor intoarce pentru mai mult!

  • Usor de folosit

Am auzit cu totii de calculatoare si softuri “user-friendly”. De ce sa nu facem acelasi lucru si cu websiteul? Realizeaza o bara de navigare care este usor de folosit, lasand la o parte posibilitatile complicate.

  • Usor de incarcat

Presupune ca websiteul va fi vizualizat cu cel mai vechi browser si cel mai lent modem. Keep it simple!

  • Actualizeaza frecvent

Ai pregatit un continut de calitate, dar problema este actualizarea. Seteaza un obiectiv realist: vei aduce continut nou cel putin o data pe saptamana si apoi creste frecventa.

  • Recompense, concursuri si stimulente

Asigura-te ca vizitatorii pot primi „recompense” pentru vizita pe website si cu siguranta vor reveni. Anunta ca pot castiga un premiu la vizita pe websiteul tau si aminteste-le de acest lucru in newslettere. Un concurs este o idee grozava!

  • Schimb de linkuri

Schimbul trebuie realizat obligatoriu intre pagini cu acelasi subiect. Trebuie sa ai un continut bun inainte ca linkul tau sa fie acceptat de alte websiteuri si in schimb va trebui sa recomanzi la randul tau websiteul partener.

  • Tehnologie de ultima generatie

Nu putem concura toti in acest domeniu dar cu siguranta exista multe softuri care ne pot usura sarcina, asa ca asigura-te ca beneficiezi de ele.

Descarca Acum Cartea – Cum atrag Clienti noi (Prospecti)? Cum obtin Conversii?

  • Jocuri

Websiteurile cu jocuri online devin din ce in ce mai faimoase. Vizitatorii vor vrea sa se si joace online. Da-le ce au nevoie si vor reveni cu placere.

  • Posibilitati de achizitie

Utilizatorii incep sa cumpere online si cauta cele mai usoare si sigure modalitati pentru a face acest lucru. Adauga un cos de cumparaturi pe website si ofera posibilitati de plata online.

  • Continut personalizat

Incercati sa creati o baza de date simpla (Excel sau MS Access) si conectati-o pe website. Fiecare vizitator va avea propriul continut, istoric pe website si experienta.

  • Chat si Forum

Forumurile interactive si chaturile sunt instrumente utile pentru un website optimizat. Ofera utilizatorilor posibilitatea de a posta propriile opinii si sa porneasca discutii pe forum.  Asigura-te doar ca ai adresele lor de email pentru a le putea raspunde.

  • Bancuri  sau Citate

Sunt anumiti utilizatori care se vor intoarce pe website doar pentru a citi bancuri noi postate. Aceleasi persoane pot la un moment dat sa gaseasca un produs sau serviciu de care au nevoie pe website si chiar sa devina clienti.

Studiile au demonstrat ca este nevoie de cel putin 4-5 vizite pe website pentru ca un utilizator sa devina client, de aceea trebuie sa te asiguri ca el va reveni!

Cum determini vizitatorii sa revina pe website?
Prospecti – www.markagency.ro

Cum determini vizitatorii sa revina pe website?

Daca vrei sa afli mai mult despre Clientii tai citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi” sau poti sa urmaresti si alte webinarii. Vezi toate articolele pe aceasta tema la categoria de Clienti

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *