Articole. Continut - www.markagency.ro

Blogging – noile canale de stiri

Publicarea pe blog-uri a stirilor in timp ce ele se desfasoara este una dintre cele mai captivante si controversate activitati pe care blog-gerii o desfasoara. Un lucru care face ca blog-gosfera sa fie asa de activa este posibilitatea de a publica si updata stirile instantaneu. Astfel incat un blog poate fi mai rapid actualizat decat un ziar sau un post TV.

Spre deosebire de stirile publicate de celelalte canale media. Stirile pot aparea pe blog-uri fara a trece prin mainile altor editori (si deci a pierde timpul).

Acest lucru prezinta avantaje dar si dezavantaje.

Unul dintre cele mai notabile cazuri in care stirile au aparut pe un blog inainte de a aparea pe alte canale media a avut loc in Iulie 2005 cand a avut loc atacul terorist din Londra.

Un pasager a facut cateva fotografii dupa explozie cu telefonul si intr-o ora aceste imagini au fost postate online. Stirea si fotografiile au fost preluate si de alte blog-uri si astfel oameni din intreaga lume au aflat despre evenimentele din Londra. Totul a pornit de la o simpla postare pe un blog.

Faptul ca aceasta stire si imaginile au fost raspandite direct de catre indivizi, fara nici un filtru a facut ca criza sa fie resimtita imediat pe intreg globul. Cand apar pe blog-uri stirile apar de obicei intr-un context personal, fara nici o cenzura si in interpretarea blog-gerului.

Acesta a fost momentul declansarii unei noi ere in jurnalism, numita „Noul Jurnalism”. Este o noua etapa de „liberalizare a informatiei” si creare a unui nou canal media: blog-osfera.

Descarca Acum Cartea – Cum public Articole. Continut. Directoare

Multi blog-geri si comentatori culturali care sunt pionieri ai acestei miscarii cred ca este un lucru bun ca sunt din ce in ce mai multe persoane care se informeaza de pe blog-uri si astfel informatia este din ce in ce mai libera. Prin descentralizarea controlului asupra informatiei, blog-urile permit o crestere a dezbaterii asupra evenimentelor in desfasurare.

Totusi, multi oameni sunt impotriva folosirii blog-urilor ca sursa de informare, si au destule argumente in a sustine aceasta idee.

Spre deosebire de ziare si posturile TV, putine blog-uri verifica informatia inainte de a o publica. Astfel se poate ajunge la raspandirea unor informatii false si amplificarea acestora prin fenomenul „bulgarelui de zapada”.

Indiferent de problema etica ridicata de blog-uri, acestea au creat o adevarata miscare care are potentialul de a revolutiona jurnalismul.

Asistam astazi la prabusirea tirajelor ziarelor si revistelor si cresterea prezentei celorlalte canale media pe internet.
Se confirma cuvintele: „In secolul XXI vei fi pe internet sau nu vei fi deloc”.

Blogging - noile canale de stiri Articole. Continut - www.markagency.ro

Blogging – noile canale de stiri

Daca vrei sa afli mai mult despre Aticole si Continut citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Articole

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro).

7 thoughts on “Blogging – noile canale de stiri – Internet Marketing

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *