Social Media www.markagency.ro

Social Media – Analiza 2019 (2)

Iata Profilul Audientei Social Media la nivel Mondial:

Social Media - Analiza 2019 1

(Varsta 13-17 ani: Femei 3% – Barbati 4%, 18-24 ani: Femei 11% – Barbati 16%. 25-34 ani: Femei 7% – Barbati 9%, 35-44 ani: Femei 7% – Barbati 9%, 45-54 ani: Femei 5% – Barbati 5%. 55-64 ani: Femei 3% – Barbati 3%, 65+ ani: Femei 2% – Barbati 2%)

Iata Timpul petrecut pe platformele de Social Media:

Iata Profilul Audientei Social Media din Romania:

(Varsta 13-17 ani: Femei 2.7% – Barbati 2.5%, 18-24 ani: Femei 9% – Barbati 10%, 25-34 ani: Femei 12% – Barbati 14%. 35-44 ani: Femei 10% – Barbati 10%, 45-54 ani: Femei 8% – Barbati 7%. 55-64 ani: Femei 4.7% – Barbati 3.6%, 65+ ani: Femei 2.1% – Barbati 2%)

(Social Media in Romania: Numar Total al Utilizatorilor Activi de Social Media = 11 milioane, Numar Total al Utilizatorilor Activi de Social Media raportat la Totalul Populatiei = 56%, Numar Total al Utilizatorilor Activi de Social Media care acceseaza de pe Echipamente Mobile = 9.8 milioane,  Numar Total al Utilizatorilor Activi de Social Media care acceseaza de pe Echipamente Mobile raportat la Totalul Populatiei = 50%)[1]

Majoritatea Utilizatorilor Activi de Social Media acceseaza platformele sociale de pe Echipamentele Mobile. Reclamele si websiteurile trebuie sa fie optimizate pentru aceste echipamente. Ideal ar fi sa lucram pe Aplicatii Mobile.

Social Media - Analiza 2019 (2)

(Audienta Social Media in Romania: Totalul Audientei Reclamelor pe Facebook = 10 milioane, Totalul Audientei Reclamelor pe Instagram = 3.8 milioane,  Totalul Audientei Reclamelor pe Twitter = 348.500,  TotalulAudientei Reclamelor pe Snapchat = 1.4 milioane, Totalul Audientei Reclamelor pe LinkedIn = 2.6 milioane)[1]

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Facebook conduce detasat, Audienta Facebook este mai mare decat a tuturor celorlalte la un loc. Doar segmentare atenta a pietei ne va doveni care Platforma Social Media este mai profitabila din punctual de verere al fiecarei afaceri.

Social Media - Analiza 2019 (2)

(Audienta Social Media in Romania – Crestere Trimestriala: Cresterea Trimestriala a Audientei Reclamelor pe Facebook = 0%, Cresterea Trimestriala a Audientei Reclamelor pe Instagram = +5.6%, Cresterea Trimestriala a Audientei Reclamelor pe Twitter = +6.1%, Cresterea Trimestriala a Audientei Reclamelor pe Snapchat = -3.4%, Cresterea Trimestriala a Audientei Reclamelor pe LinkedIn = +4%)[1]

Cea mai mare crestere trimestriala o are Audienta Reclamelor pe Twitter, urmata de  Instagram si LinkedIn. Aceste cresteri trebuie avute in vedere la segmentarea pietei.


[1] https://datareportal.com/reports/digital-2019-romania

Social Media – Analiza 2019 (2)

Daca vrei sa citesti mai multe despre Social Media citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi” sau poti sa urmaresti si alte webinarii. Vezi toate webinariile la care particip pe aceasta tema la pagina de Social Media

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *