Maximizeaza traficul pe website prin inscrierea in directoare SEO www.markagency.ro

Google Analytics – Analiza activitatilor din online

Unul dintre principalele avantaje ale mediului online il reprezinta usurinta de urmari si analiza activitatile. Informatiile obtinute te ajuta sa analizezi rezultatele actiunilor, sa alegi pentru viitor uneltele potrivite. 

Analiza Vizitatorilor

Cand aplici mai multe metode de promovare a website-ului trebuie sa identifici de unde vin vizitatorii si care dintre aceste metode sunt mai profitabile (mai ales daca platesti pentru promovare).

Iata cateva dintre intrebarile la care ar trebui sa gasesti raspuns in legatura cu vizitatorii proprii.

  • De unde vine fiecare vizitator?
  • Cat de mult stau pe website-ul tau?
  • Care sunt pagine care le-au vizitat pe website?
  • Au mai vizitat pana acum website-ul tau sau e prima data cand vin?
  • Cum poti creste rata conversiilor (cumpararilor, inscrierilor pe lista de email, revenirilor, etc)
  • Daca au facut o anumita actiune pe website, au cumparat un produs, s-au inscris pe lista de email, au trimis link-ul unui prieten?

Toate aceste informatii sunt vitale pentru dezvoltarea afacerii tale.

Cele mai bune analize gratuite le gasesti pe Google Analytics

https://marketingplatform.google.com/about/analytics.  Daca doresti sa platesti pentru analize mai extinse iti recomand: www.webtrends.com.

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Google Analytics

Cea mai buna metoda de analiza a datelor despre vizitatori este Google Analytics.

Trebuie doar sa deschizi aplicatia Google Analytics cu datele contului Google / Gmail pe care il ai. Pe un singur cont poti avea mai multe website-uri.

Cand inscrii un website nou vei primi de la aplicatie un cod pe care trebuie sa il inserezi in website-ul tau. Astfel Google iti va oferi statistici gratuite.

Poate suna prea banal, dar in realitate este foarte usor. Trebuie sa inserezi un cod pe pagina care doresti sa fie monitorizata. Restul face Google Analytics.

Dupa ce alegi perioada pe care doresti sa o analizezi vei primi date despre numarul total de vizite, vizitatori unici, cati au revenit, care sunt vizitele pe fiecare pagina, care este media numarului de pagini vizitate si timpul petrecut, din ce tara si oras ai fost vizitat, care este limba celui care te-a vizitat, browserul, sistemul de operare, rezolutie ecran, etc.

Inainte de a deschide contul de Google si a vedea analizele trebuie sa gandesti strategic: Ce doresti sa realizezi cu aceste analize? Ce doresti sa urmaresti?

Google Analytics - Analiza activitatilor din online Analiza mediului online - www.markagency.ro

Google Analytics – Analiza activitatilor din online

Daca vrei sa citesti mai multe Analize citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Citeste toate articolele pe aceasta tema la pagina de Analize

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *