Facebook-www.markagancy.ro_-1

Facebook. Reclame pe Facebook in criza

Toti clientii ma intreaba de ce sa faca reclame acum in plina criza.

Iata de ce fac eu reclame pe Facebook acum in plina criza:

  • Toata lumea este pe internet. Clientii si potentialii mei clienti sunt pe internet.
  • Facebook este principalul canal de comunicare si promovare
  • Multi dintre competitorii mei au disparut de pe internet si Facebook
  • Costul reclamelor pe Facebook a scazut cu 30-50%
  • CPM – Cost Per Mil (Costul pe 1000 afisari) a scazut de la ~ 10 ron anul trecut la ~ 6 ron acum
  • CPC – Cost per Click (Costul pentru un Click pe un link de-al meu) a scazut de la ~ 0,4 ron anul trecut la ~ 0,35 ron acum
  • CTR – Click-Through Rate (Cate persoane dau click pe linkul meu dintr-o 100 care au vazut reclamele mele) a scazut de la ~ 2,8% anul trecut la 2,2% acum
  • CPL – Cost per Lead (Costul per Lead – newsletter, descarcare pdf gratuit, etc) a scazut de la ~ 1,8 ron anul trecut la ~ 1.2 ron acum
  • Fac reclame in functie de ce buget am
  • Chiar daca nu vand cat vindeam inainte de criza, totusi ma ajuta sa ma mentin si sa ma pregatesc pentru perioada post-criza
  • Acum imi cresc audientele iar dupa criza, cand comportamentul clientilor va reveni la normal, eu voi fi pregatit, cu toate motoarele turate la maxim
  • Acum este momentul sa ofer informatii relevante, importante pentru clienti, gratuit si sa imi construiesc bazele de date, listele de email
  • Acum este momentul sa ajut, chair si gratuit, mai ales gratuit. Cei pe care ii voi ajuta este posibil sa revina dupa criza si poate vor deveni clientii mei.

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Facebook. Reclame pe Facebook in criza

Daca vrei sa citesti mai multe despre Facebook. Reclame pe Facebook in criza citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele aceasta tema Promovarii pe Facebook la pagina de Facebook

…. va continua

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi”www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *