Analiza Romania Social Media 2019

Analiza Romania Social Media 2019

Analiza Romania Social Media 2019

(Social Media in Romania: Numar Total al Utilizatorilor Activi de Social Media = 11 milioane. Numar Total al Utilizatorilor Activi de Social Media raportat la Totalul Populatiei = 56%, Numar Total al Utilizatorilor Activi de Social Media care acceseaza de pe Echipamente Mobile = 9.8 milioane. Numar Total al Utilizatorilor Activi de Social Media care acceseaza de pe Echipamente Mobile raportat la Totalul Populatiei = 50%)

Majoritatea Utilizatorilor Activi de Social Media acceseaza platformele sociale de pe Echipamentele Mobile. Reclamele si websiteurile trebuie sa fie optimizate pentru aceste echipamente. Ideal ar fi sa lucram pe Aplicatii Mobile.

Analiza Romania Social Media 2019

(Audienta Social Media in Romania: Totalul Audientei Reclamelor pe Facebook = 10 milioane, Totalul Audientei Reclamelor pe Instagram = 3.8 milioane. Totalul Audientei Reclamelor pe Twitter = 348.500, Totalul Audientei Reclamelor pe Snapchat = 1.4 milioane. Totalul Audientei Reclamelor pe LinkedIn = 2.6 milioane)

Facebook conduce detasat, Audienta Facebook este mai mare decat a tuturor celorlalte la un loc. Doar segmentare atenta a pietei ne va doveni care Platforma Social Media este mai profitabila din punctual de verere al fiecarei afaceri.

Analiza Romania Social Media 2019

(Audienta Social Media in Romania – Crestere Trimestriala: Cresterea Trimestriala a Audientei Reclamelor pe Facebook = 0%, Cresterea Trimestriala a Audientei Reclamelor pe Instagram = +5.6%. Cresterea Trimestriala a Audientei Reclamelor pe Twitter = +6.1%. Cresterea Trimestriala a Audientei Reclamelor pe Snapchat = -3.4%, Cresterea Trimestriala a Audientei Reclamelor pe LinkedIn = +4%)

Cea mai mare crestere trimestriala o are Audienta Reclamelor pe Twitter, urmata de Instagram si LinkedIn. Aceste cresteri trebuie avute in vedere la segmentarea pietei.

www.markagency.ro

(Profilul Audientei Social Media in Romania: 13-17 ani = 2.7% femei, 2.5% barbate, 65+ ani = 2.1% femei, 2% barbati)

Intervalul majoritar este intre 18 si 54 ani. In momentul in care segmentam piata online din Romania trebuie sa avem un vedere si raportul aproape egal intre femei si barbati.

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Datele au fost furnizate de www.wearesocial.com

Daca vrei sa citesti mai multe Analize citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi” sau poti sa urmaresti si alte webinarii. Vezi toate webinariile la care particip pe aceasta tema la pagina de Analize

…. va continua – Analiza Romania Social Media 2019 (2)

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi”www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *