Afaceri pe Internet www.markagency.ro

Cum sa faci Afaceri pe Internet … continuare

4. Creșterea veniturilor

Fie că spunem „conversie”, „optimizarea ratei de conversie”, încheierea vânzării” etc., ne referim la transformarea potențialilor clienți în clienți actuali, care plătesc.

Un criteriu important pentru transformarea acestora îl reprezintă activarea despre care am vorbit mai sus, dar mai sunt multe alte tactici pe care le putem aplica pentru a ne crește veniturile.

Ce te-ar putea ajuta să crești vânzările/rata de conversie:

  • Copywriting;
  • Landing pages;
  • Identificarea și detalierea pașilor pe care îi parcurge un client până la cumpărare;
  • A/B testing;
  • Înregistrări ale ecranului;
  • Heatmaps;
  • Optimizarea prețurilor și a modelului de taxare;
  • Cart Regeneration (emailuri către utilizatorii care au abandonat coșul de cumpărături);
  • Retargeting;

Important este să ne adresăm întrebarea: cum pot transforma mai mulți potențiali clienți în clienți plătitori?

5. Retenția clienților

Mare parte din oamenii de marketing se opresc la punctul de mai sus, dacă ajung acolo. Însă noi, pentru că gândim ca un growth hacker, și pentru că știm că este de 10 ori mai ușor să vinzi unui client existent decât să atragi unul nou, ne vom adresa și întrebarea „Cum pot face ca un client să rămână la mine pentru mai mult timp?”. „Cum îl pot face să cumpere mai des de la mine?”

6. Obținerea de recomandări

Credeai că am terminat? Nici vorbă! Una din cele mai puternice arme din arsenalul unui growth hacker îl reprezintă cunoașterea faptului că uneori produsul în sine poate atrage clienți noi.

Cei de la Airbnb de exemplu, o platformă de închirieri de locuințe, s-au folosit de un sistem de recomandare, pentru a atrage milioane de noi utilizatori.

Sistemul era simplu, dacă invitai un prieten să folosească platforma și acesta accepta, și tu și el primeați o sumă bonus, pe care să o folosiți următoarea dată când utilizați platforma. Nu ți se pare o idee bună să plătești direct pentru rezultate și să-ți transformi clienții în promotori ai afacerii?Studiile spun că 81% dintre noi s-au informat prima dată online, înainte de a cumpăra ceva dintr-un magazin fizic. Deși volumul total al vânzărilor care se fac online încă este mult mai mic față de cel care se întâmplă în magazine fizice, creșterea acestuia este impresionantă.

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Afaceri pe Internet www.markagency.ro
Afaceri pe Internet www.markagency.ro

Multumim pentru informatii colegilor de la Smarters

…. va continua. Citeste continuarea articolului “Cum sa faci Afaceri pe Internet”

Daca vrei sa afli mai mult despre Clienti citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Clienti

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi”www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *