Social Media 2 www.markagency.ro

Cum imi cresc magazinul online prin Social Media

Deci, cum arată o strategie de promovare câștigătoare?

Dacă ești proprietarul unei companii, există șanse mari să utilizezi deja Rețelele Sociale ca parte crucială a strategiei de marketing a afacerii tale.

Dar, dacă încă nu ești convins de puterea pe care o oferă Social Media – gândește-te să ajungi la mai mult de 3,18 miliarde de utilizatori activi dintr-o dată! Acestea sunt deja acolo și sute de mii se alătură în fiecare zi prin platforme precum Facebook, Twitter, Instagram și Pinterest. Ratezi!

În timp ce magazinul tău online ar trebui să fie pe Rețelele de Socializare, știind cum să dezvolți o strategie de promovare câștigătoare este mai ușor de spus decât de făcut.

Înainte de a discuta despre cum să îți crești vânzările online pe Rețelele de Socializare, iată o prezentare rapidă a stâlpilor de bază ai marketingului pe Rețelele Sociale.

Stâlpii de bază ai marketingului prin Social Media

Strategia

Desigur, primul pas este strategia. Ar trebui să vii cu o strategie solidă pentru Social Media. Cum faci asta? Următoarele sfaturi ar trebui să te ajute:

  • Concentrează-te pe obiectivele tale de afaceri. Este strategia pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii? Este pentru a găsi și a vinde produse? sau Este pentru a genera trafic pe website. În cazul nostru, am dori să creștem vânzările.
  • Decide platforma de Socializare pe care dorești să o utilizezi. Câteva dintre cele mai importante includ Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube, Tumblr și Anchor. Nu trebuie să fii peste tot. Alege doar câteva (2-3)unde crezi că îți poți găsi publicul țintă.
  • Finalizează tipul de conținut. Ce tip de conținut va genera cele mai multe vânzări? Află dacă este imaginea, videoclipul, linkul sau conținutul educațional în funcție de personalitatea ta de pe piață.

Planifică și publică

Trebuie să ai o prezență constantă pe Rețelele de Socializare pentru a permite brandului tău să fie descoperit de miliarde de utilizatori.

Publicarea oricărui conținut (fie că este o imagine, o postare pe blog, un podcast sau un videoclip) este ușoară. Este aproape similar cu utilizarea contului personal de Social Media.

Ceea ce este crucial este să planifici când să îți publici conținutul.

Angajează-te/Implică-te

O altă strategie câștigătoare este sa postezi mai mult. Cu cât postezi mai mult conținut pe Rețelele de Socializare, cu atât mai mulți consumatori vor începe să interacționeze cu afacerea ta.

Oamenii vor începe să comenteze postările pe care le plac, poate te vor eticheta în postarea lor și, dacă ai noroc, te vor contacta direct.

Fă-o o rutină pentru a-ți monitoriza toate conversațiile pe rețelele sociale. Vei avea o idee despre ce a funcționat pentru afacerea ta și ce nu. De asemenea, ia criticile în mod constructiv.

Analize

Trebuie să îți stăpânești analiza Social Media. Social Media este o modalitate strălucitoare de a interacționa cu publicul tău în timp real. Prin urmare, stăpânirea analizei te va ajuta să înțelegi mai bine ceea ce își dorește publicul.

Descarca Acum Cartea – Cum fac Promovare prin Retele Sociale (Facebook, Instagram, LinkedIn, etc)

Cum imi cresc magazinul online prin Social Media Social Media www.markagency.ro

Cum imi cresc magazinul online prin Social Media

Daca vrei sa citesti mai multe despre Social Media citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Citeste Gratuit toate articolele pe aceasta tema la pagina de Social Media

(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi” – www.markagency.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *